Conferencias en Gran Director Divino (A través de Guy Balard) El respeto por el cuerpo,.PODER DE FUEGO CÓSMICO

Estándar
Conferencias en Gran Director Divino (A través de Guy Balard)   El respeto por el cuerpo,.PODER DE FUEGO CÓSMICO

11914011_1027177727313547_7878110401222889721_n (1)Conferencias en Gran Director Divino
(A través de Guy Balard)

El respeto por el cuerpo

O ustedes que ya amado de mi corazón! Mientras que extiendo a usted siente que cada vez que profundizar en la Llama de mi Zhivopotok.

Durante siglos hemos dado una gran ayuda a la humanidad, pero es obvio que esta ayuda debe ser fortalecido.

Por lo tanto, hemos decidido implementar algunas actividades de la Cosmic Osan que son irresistibles.

Por poder concentrado en la Cueva de la Luz (en la India), la creación humana en el cuerpo físico, las emociones y la mente de los estudiantes que no están preparados, consumida y puesto en libertad, por lo que la presente la victoria y el poder de la Luz.

De esta forma, las emisiones de la Gran Luz Cósmica tienen un servicio similar para los Estados Unidos y la Tierra.

El planeta pasa por la iniciación de purificación. Así que combinar fuerzas del Fuego Cósmico, que vienen directamente desde el Gran Sol Central y desde el Sol físico; que vienen en una actividad concentrada en la atmósfera inferior de la Tierra y no consumen todo lo que no tiene derecho a vivir, todo carece de resultado constructivo y la formación de una impureza en la vida.

Quiero hacerte sentir la necesidad de recordar varias veces al día en el que la estructura atómica de su cuerpo físico es un recipiente en el que su amada Presencia YO SOY ha fijado su llama eterna.

Una vez que la asistencia ofrecida Fuego Sagrado de nuestra Octava abrazó su “Corte vida” en nuestra Fuego Cósmico.

Recuerde a la mente externa que este órgano debe ser respetado y tratado como un vaso de cristal precioso.

Los seres humanos se han hundido en la corrupción y deshonra la vida porque sabía cómo respetar sus cuerpos.

CUERPO Y SUS DESEOS

Hoy en día, me cobran por el continente americano grandes corrientes de E-Power y Fuego Cósmico para despertar en sus habitantes un sentido del honor y el respeto, que debido a la externa ordeno que se convierta en un recipiente adecuado para las Cualidades Divinas que La salvación se dio cuenta.

Simultáneamente a esta actividad concentrada del Fuego Cósmico, a través de los cuerpos físicos de la humanidad, nosotros, los Maestros Ascendidos, establecer una actividad Kosnsumirashta en el ámbito interno, con la intención de deseos solubles que han traído estas terribles condiciones de vida en el plano físico.

11988288_1487815904872644_2890432584162977900_n

Todos los sufrimientos y dolores se producen, porque la humanidad ha puesto deliberadamente en conflicto con el derecho inherente a la vida para mostrar la perfección, la Verdad Divina, Eterna Pureza, que dan la felicidad eterna.

Con el fin de extorsionar colmillos venenosos de cualquier serpiente será igualmente necesario alejarse de la sensación de la gente y todo ser viviente en esta tendencias de la Tierra para producir restricciones, la tortura y la destrucción.

Las personas inmersas en discordia autogenerada deben inclinar su cabeza ante los que tienen el poder en el universo. Individuos infelices debido a la decisión de no controlada para destruir y mutilar lo constructivas grandes potencias de la vida han puesto en la expresión, provocando la degradación de retorno de retroceso, que se impuso a la vida divina.

Ser ELEMENTOS

Elementos de las criaturas sufren manera deshonrosa con lo impuro y se utiliza la humanidad hostil y tarde o temprano estas criaturas rechazan esta acumulación degradantes y enviarlo de vuelta al pueblo.

Todo esto fue concebido por el terrible acumulación de egoísmo.

La humanidad necesita un shock para despertarlo del letargo en el que se ha ido y le hizo darse cuenta de que los bienes de la tierra no pertenece a aquellos que quieren privar a otros de su derecho divino.

El Día del Fuego Cósmico que sufrir las personas y las situaciones de falta de armonía – el retroceso de su acumulación destructiva inversa – no se sorprenda ni se preocupe por nada, sino para pedir a la persona a su Amada Presencia YO SOY y llamar a la acción es siempre fuego más Cósmica del Cristo victorioso, con el fin de consumir todo lo que busca destruir y limitar la Vida.

11960059_10153024347960598_9056436194364527567_n

Una vez, después de que se trata en la medida en que la corrupción de las criaturas y fuerzas puede inducir al gobierno, en todas partes del mundo, que abusan de su poder para satisfacer motivos egoístas personales [algo en el mundo exterior a menudo se practica ], les advierto que el peligro es mayor izvanaredno.

Esa es la situación en la que hay seres humanos.

De ninguna manera la humanidad no puede seguir destruyendo y abusar de las cosas que se ponen en este planeta para producir su felicidad y la perfección de la vida constante.

El privilegio es tuya y la tuya también es la responsabilidad de invocar el Fuego Cósmico del Cristo victorioso en la acción y dar órdenes para el fragmento más pequeño de una sustancia puede retirarse inmediatamente de aquellos que quieren abusar de ella para destruir a la gente o para convertirlos esclavos de corrupción. Rogando a ser castigados aquellos que quieren energía vital entrenado, haciendo un mal uso de ella.

PODER DE FUEGO CÓSMICO

Siendo el poder, usted tiene el poder pronunciar el “orden” que ocupa el Fuego Cósmico de retirar la energía de todas las organizaciones y los planes destructivos.

4930ca3d18241e236f7a5b9bdbc0f6b8 (1)

Si está de pie en su aplicación: todas las energías y todas las oportunidades para la acción, sea lo que sea, a alejarse de aquellos con planes destructivos y están conspirando para utilizar los recursos de su país a la ruina, podría provocar un retroceso inversa que Se centrará exclusivamente en estos seres maliciosos y luego vamos a ver quién tiene el poder!

Fuego Cósmico del Cristo victorioso es la única fuerza y ​​poder en todo el universo; Su Amada Poderosa Presencia YO SOY, el Poderoso Helios, que gestiona el Sol físico, y los Grandes Seres Cósmicos que rigen la vida del Gran Sol Central tienen el poder!

11039800_1675177282717851_203123563885820284_n

YO SOY, yo quiero sentir cada fibra de su ser que el Fuego Cósmico del Cristo victorioso es el poder supremo! YO SOY! Abrazo a este fuego!

Voy a hacer para vivir en esta llama y darle todo el valor y toda la fuerza necesaria para convertir en polvo al instante toda fuerza destructiva en su llamada!

11951126_1022785271086126_3895260784227489130_n
Deseo con todas las fibras de su ser para saber que este fuego del Cristo Cósmico no es sólo una realidad, pero también es el poder, llamado a manifestarse externamente en todas partes. Este Fuego Cósmico fue, es y será por siempre en los planes de energía internos y nada puede querer reemplazar el poder humano con el falso poder del Fuego Cósmico, ahora en la octava física. Si lo desea, decretando él!

10698682_707067312705234_8423026545743104258_n
En la actualidad, en lo que se refiere a usted en forma individual, quiero sentir lo real, lo poderoso y Victoria Llama Cósmica de nuestro amor! Quiero saber que en cualquier momento usted puede conseguir en esta llama y se puede conseguir todo lo necesario, todo el fuego del Cristo Cósmico, necesario para hacer triunfar sobre las condiciones destructivas de este mundo!

Muy cerca del fuego sagrado

DESPERTAR DE CONSCIENCIA

Quiero sentir lo cerca del fuego para usted y cómo lo puede introducir en el libre siempre que lo desee. En cualquier circunstancia y en cualquier momento puede entrar en esta Llama y crear un hábito si acepta su realidad, usted se sentirá que impregna fuego cósmico y que abraza!

11898823_1026686860695967_3617999866011399333_n

Para centuries’ve tenido los que vienen a la Cueva de la Luz por sus iniciaciones en la Llama de Amor de Mi Corazón. Y bueno, ahora puede recurrir a mí, para llorar, para irrumpir en mi Llama y sentir que fluye a través de ti. Por Orden consciente encontré esta llama a la Vida gratis! He realizado siglo tras siglo.

Usted puede venir a mí, y para mantener en la Llama de Mi Corazón como te pones delante de una estufa para absorber su calor y permanecer allí hasta que se sienta cómodo y gracias en armonía, al calor que se conecta este dispositivo.

Cuando usted pone su atención en mí, a pie y en la Llama de Mi Corazón, se puede sentir cómo va a través de su forma física, realizando para usted lo que sólo esta llama puede producir. Este no es un producto de la imaginación humana. Estoy de verdad! Yo sé lo que usted ofrece y nada puede cambiarlo!

A través de los siglos, me liberé billones y billones Zhivopototsi través de esta actividad tediosa que canaliza a través de la orden consciente.

maxresdefault

Yo les digo a los que quieren ser más libre de las limitaciones de la Tierra: “Acepte mis dones” acostumbrar a tu externa Entiendo que desde antes del régimen o gráfico y su atención se dirige a su amada Poderosa Presencia YO SOY Su Llama Violeta vierta inmediatamente a través de ti; usted puede sentir esta actividad, constantemente amplificada, lo que aumenta el nivel de vibración de su carne hasta el punto en que ya no te hace más vergüenza o la discordia de cualquier tipo.

USO Llama Violeta

11915443_1025553494142637_2603611353917196459_n

Crear el hábito de aceptar y sentirse Llama Violeta se consume, no importa cuándo.

Tan pronto dirigir su atención a la presencia, el mando de su exterior que guardar silencio hasta que sienta chorros de llamas a través de ti.

Una vez hecho esto, le ordenó a consumir todo lo que no es su pureza Inmortal.

Saint_20Germain_20kaart

Usted puede hacer algo similar, llamando de forma espontánea la llama de tu corazón (Eterno llama trina de la Divina Presencia de la Vida en nosotros – Azul, Oro, Amarillo y Rosa – pb).

fuego_violeta2

Dirigir la atención sobre su presencia o con el Plan o los gráficos, se sienten inmediatamente abrazado por las llamas espontánea y vivir en él hasta que su concentración que una sensación de perfecta paz, equilibrio y control, de modo tangible, que no existen en el mundo físico .

Usted puede entrenar a sentir estas Llamas consciente y cuando usted desea, por su propio orden deliberado.

Entonces usted no será tarde para obtener la prueba de que el Fuego Cósmico no es una creación de la imaginación humana!

06c1682f118b3f9c50b8a29b166c0a25

GERENTE DE OPERACIONES DE LA DIVINA

Si quieres mi asistencia para ayudar a usted rechaza más rápido cada criatura humana y de estar libres de estas restricciones

Visualice mentalmente que vienen a mí y de pie en pie frente a mí, mientras Llama de Amor de Mi Corazón impregnan su forma física y ha cambiado en ti todos se sienten los niveles de vibración y la paz, la pureza y el poder de mi amor, que es el Fuego Cósmico, dirigida a la Tierra!

Si quiere regalos, que no puedo desbordantes, aceptarme, como el calor de una máquina.

Tengo un efecto muy diferente!

El incendio, que yo dirigía, puede hacer mucho más para ti que el calor de la estufa.

Todavía no está convencido de que puedo llegar y tocar en cualquier momento.

Pero yo puedo hacerlo.

Se puede vivir en el haz de luz que viene de nuevo a usted cada vez que encienda sus pensamientos y sus sentimientos para mí!

En este haz de luz es la proyección del Fuego Cósmico, que tengo el privilegio de ofrecerle a liberar su forma física y su parte de las limitaciones de la octava física.

Mientras me siento que ir más profundo en usted verá las fuerzas de mi vida ponerse a su disposición en la vida externa; será vestido de nuestras Fuerzas Cósmicas para poder soportar todo en el mundo exterior busca destruir usted! El yo externo, siendo limitado por los sentidos físicos, ve inmediatamente criatura que él tiene en su ayuda.

El exterior estaba encerrado en una cáscara que cubre el cuerpo emocional y que le impide sentir toda la fuerza de nuestro amor, excepto bajo ciertas circunstancias o demasiado cualquier crisis, cuando los sentimientos son exaltados y la atención se vuelve hacia nosotros con una fuerza concentrada.

Pero la puerta de comunicación con nuestro Octave se abrió, Mi Amado, porque le ofrecemos nuestra conciencia de los Maestros Ascendidos, que figura en el Fuego Cósmico, que buey.

Si graba tu voz en un CD, entonces usted puede hacer que el sonido de su propia máquina, sin que parezca raro oír su propia voz. Se utiliza con esta idea.

Bueno, ¿por qué crees que soy demasiado lejos o separado de ti, simplemente porque nunca me viste con tus ojos físicos?

¿Alguna vez has visto a tu propia voz?

No es, sin embargo, creen que es su propia voz habla el disco. No quiero que me des el mismo crédito? Si al contrario de lo que usted habla, usted sabe que a partir de esto por lo general consigue un conflicto. Bueno, tus sentimientos han negado varias veces a aceptar mi presencia cuando estoy cerca de ti!

PARTE DE SU DESEO

Si ahora desea alinear sus sentimientos, hacerles entender que usted es su maestro y sentirán el don del Espíritu de Fuego, que todos los seres divinos que usted hace, entonces todo lo que es humano, se retirará, mientras que nosotros consumimos .

Tienes que debería dictar su exterior que lo que hay que experimentar (al experimento – pb) de nuestra octava, porque cuando te llamamos, ya hemos contestado!

Durante muchos siglos que ha estado diciendo a la gente: “Antes de que preguntes, yo soy responsable.”

Nuestra respuesta a su llamada es instantánea.

Por lo tanto, depende de usted, de su determinación y control total que tiene sobre sus sentimientos, estará obligado a sentir lo que damos.

En tu lugar, yo diría que mis sentimientos:

“Te ordeno que siente la realidad de los Maestros Ascendidos! Te ordeno que acepta y sentir su poder para producir la perfección en mi llamada! ”

Es necesario obedecer a la energía de su cuerpo emocional,

Mi Amado. No tienes ni idea de lo ingobernable. No puedes comprender ahora cómo rebelde actividad fue la energía de vibración de sus sentimientos;

Me refiero a la rebelión contra la perfección, que fluye constantemente desde su preciosa Presencia YO SOY. Su propia vida y siempre piensan que la vida es la perfección; pero la rebelión en los sentimientos se niega de manera permanente a adoptar esta misma perfección.

¿Está usted dispuesto a firmar un contrato?

Coinciden en que cada vez que dices, Reconocer el efecto de dicha ley en su propia energía física “YO SOY el Derecho del Burning Consumación del Gran Director Divino.”; y pondré esta llama en vigor en usted!

“Llevan EN SU CORAZÓN”

Recuerda que te dije una vez en una charla: “Yo os introduje en la Llama de Mi Corazón, incluso sin su comisión rogatoria”?

¿Y por qué crees que lo hizo? Debido Fuego Cósmico de Mi Amor es la Ley de la Ley infinito de la eternidad; La ley del presente, pasado y futuro.

No debería querer permiso a nadie en el universo para difundir el amor de mi Fuego Cósmico de la Vida deshacerse de todo lo que no tiene derecho a existir.

Si yo estiré la Llama de Mi Corazón para usted para consumir la creación humana, es porque mi amor honores la Gran Presencia Divina, el Poderoso YO SOY hasta que se humilló a la discordia cre11914011_1027177727313547_7878110401222889721_n (1)da por la humanidad (deshonrado – pb) todo que existe en el universo.

No necesito preguntar a la comisión rogatoria de actuar!

Por lo tanto, amados míos, como he sugerido el Fuego de Mi Amor para consumir la creación humana, y me puse a la tarea de liberar a usted, su victoria es segura.

Como incentivo para que usted debe saber que ya emitió una orden para la Liberación de estos Zhivopototsi que han aceptado la realidad de la Poderosa Presencia YO SOY y apoyado en la Luz

[Hacer llamadas por su propia liberación, y todos los seres] la presente orden entrará en vigor!

Cuando usted mantiene un firme lo suficiente en ese momento, mi querido, la Ley Cósmica, que represento Tierra, entra en juego! “YO SOY” Fuego Cósmico, que es uno con su amada Poderosa Presencia YO SOY. ” “YO SOY” Fuego Cósmico del Sol físico y Gran Sol Central “y este fuego es la única autoridad en el conjunto de la Creación!

Así, cuando desde las alturas del Poder Cósmico, con plena autoridad del Fuego Santo, yo te envío regalos que sólo el amor puede ofrecer, entonces yo soy la conciencia de este Fuego Cósmico, a juzgar cada Zhivopotok que pertenece a mi jurisdicción.

Tal vez en este punto uno se pregunta por qué también Poderoso Cosmos y Maestro Jesús puede ser llamado las autoridades que gestionan su Zhivopotok? ¿Cómo pueden existir tales autoridades en su Zhivpototsi? Pero el problema es difícil de resolver, una vez después de que usted entiende lo que es la unidad del Fuego Cósmico, que cada Maestro Ascendido y Ser Cósmico plantea al mundo.

pensaforma2006
La libertad de la vida eterna se encuentra sólo en el Fuego Cósmico, ya sea en la llama espontánea de su corazón en su Cuerpo Mental Superior o su Presencia Electrónica;

—————————–

БЕСЕДА НА ВЕЛИКИЯ БОЖЕСТВЕН УПРАВИТЕЛ
(Дадена чрез Гай Балърд)

УВАЖЕНИЕТО КЪМ ТЯЛОТО

О, ти, който вече си Възлюбеният на моето Сърце! Докато се отправям към теб, почувствай, че влизаш всеки път все по-дълбоко в Пламъка на моя Живопоток. В продължение на векове сме давали голяма помощ на човечеството, но е очевидно, че тази помощ трябва да се засили. Следователно, ние сме решили да приложим някои Дейности на Космичния Осън, които са неустоими.

Чрез концентрираната Мощ в Пещерата от Светлина (в Индия), човешкото творение във физическите тела, чувствата и ума на Учениците, които там се подготвят, се консумира и са освободени, правейки присъстваща Победата и Мощта на Светлината. По този начин емисии от Великата Космична Светлина оказват подобно служение за Америка и Земята. Планетата минава през пречистващи Инициации. И затова се сливат Силите на Космичния Огън, които идват направо от Великото Централно Слънце и от физическото Слънце; те влизат в една концентрирана Дейност в ниската атмосфера на Земята и там консумират всичко, което няма правото да живее, всичко, което е лишено от конструктивен резултат и което съставлява една нечистота в Живота.

Искам да те накарам да почувстваш, че е необходимо да си припомняш няколко пъти на ден, че атомната структура на твоето физическо тяло е един съд, в който твоето Възлюбено АЗ СЪМ Присъствие е поставило своя Вечен Огън. След като предложихме Помощта на Свещения Огън от нашата Октава, обгърнахме твоя „жизнен съд” в нашия Космичен Огън. Напомняй на външния ум, че това тяло трябва да бъде уважавано и третирано като скъпоценна Кристална Чаша. Човешките същества са се потопили в покварата и са обезчестили Живота, защото не са знаели да уважават своите тела.

ТЯЛОТО И НЕГОВИТЕ ЖЕЛАНИЯ

Днес, Аз зареждам чрез американския континент Велики Течения от Електронна Сила и Космичен Огън с цел да пробудя в неговите обитатели едно чувство на чест и на уважение, които дължат на външното аз, с цел то да се превърне в подходящ съд за Божествените Качества, които реализират Спасението.

Едновременно с тази концентрирана дейност на Космичния Огън, посредством физическите тела на човечеството, ние, Възнесените Учители, установяваме една Коснсумираща Активност във Вътрешните Сфери, с намерението да разтворим желанията, които са донесли тези ужасни условия на Живота във физическия план. Всичките страдания и скърби се произвеждат, защото човечеството умишлено се е поставило в конфликт с присъщото право на Живота да проявява Съвършенството, Божествената Правда, Вечната Чистота, които дават Вечно Щастие.

Така, както се изтръгват отровните зъби на някоя змия, по същия начин ще бъде необходимо да се отдръпнат от чувството от хората и от всяко живо същество на тази Земя тенденциите да се произвеждат ограничения, мъчения и разрушение. Хората, потопени в самогенериран раздор, би трябвало да наведат главата пред тези, които са Властта във Вселената. Нещастни индивиди поради безконтролното решение да разрушават и да осакатяват това, което Великите конструктивни Власти на Живота са поставили в проявление, провокират възвратния откат на деградацията, който са наложили върху Божествения Живот.

СЪЩЕСТВАТА НА ЕЛЕМЕНТИТЕ

Съществата на Елементите страдат по безчестен начин с това, което нечистото и враждебно човечество употребява и рано или късно тези същества отхвърлят това деградиращо натрупване и го изпращат отново върху хората.

Всичко това е било заченато от ужасната акумулация на егоизъм. Човечеството има нужда от един шок, който да го събуди от летаргията, в която е изпаднало и да го накара да осъзнае, че благата на тази Земя не принадлежат на тези, които искат да лишат останалите от техните Божествени Права.

Денят, в който Космичният Огън накара да страдат индивидите и дисхармоничните ситуации – обратният откат на тяхната разрушителна акумулация –, не се изненадвайте нито пък се притеснявайте за нищо освен да обърнете лице към вашето Възлюбено АЗ СЪМ Присъствие и да призовавате към действие винаги още Космичен Огън на Победоносния Христос, с цел да консумира всичко, което търси да разруши и да ограничи Живота.

Един път, след като се стигне до степен, в която покварата на съществата и на силите могат да подтикнат управляващите, във всички части по света, да злоупотребят със своята власт за задоволяване на лични егоистични мотиви [нещо, което във външния свят се практикува често], Аз те предупреждавам, че опасността е изванаредно голяма. Ето ситуацията, в която се намират човешките същества. По никакъв начин човечеството няма да може да продължава да разрушава и да злоупотребява с нещата, които са поставени на тази планета, за да произвеждат на нея постоянно щастие и Съвършенството за целия Живот.

Привилегията е твоя и твоя е също така отговорността да призоваваш Космичния Огън на Победоносния Христос в действие и да заповядаш най-малкия фрагмент от субстанция да бъде отдръпнат незабавно от тези, които искат да злоупотребяват с нея, за да разрушават хората или за да ги превръщат в роби на покварата. Моли да бъдат наказани онези, които искат да дресират Енергията на Живота, извършвайки лоша употреба с нея.

ВЛАСТТА НА КОСМИЧНИЯ ОГЪН

Бидейки Властта, имаш силата да произнесеш „Заповедта”, която нарежда на Космичния Огън да отдръпне енергията от всичките разрушителни организации и планове. Ако си постоянен в молбата си: всяка енергия и всяка възможност за действие, каквато и да е тя, да се отдалечат от ония с разрушителни планове и които замислят да използват ресурсите на вашата държава за да рушат, можеш да провокираш един обратен откат, който ще бъде насочен изключително върху тези зловредни същества и ще се види тогава кой има Силата!

Космичният Огън на Победоносния Христос е Единствената Сила и Властта в цялата Вселена; Твоето Възлюбено Могъщо АЗ СЪМ Присъствие, Могъщият Хелиос, който управлява физическото Слънце, и Великите Космични Същества, които управляват Живота от Великото Централно Слънце, са Властта! АЗ СЪМ, Аз желая да почувстваш във всяка фибра на твоето Същество, че Космичният Огън на Победоносния Христос е Върховната Власт! АЗ СЪМ! Аз те прегръщам с този Огън! Решил съм да направя да живее в теб този Пламък и да ти дам цялата смелост и цялата Сила, необходими, за да превърнеш на прах мигновено всяка разрушителна сила, при твоя Призив!

Желая, с всяка фибра на твоето Същество да знаеш, че този Огън на Космичния Христос не само че е Реалността, но и че също така е Властта, призована да се прояви външно навсякъде. Този Космичен Огън е бил, е и ще бъде вечно Властта във вътрешните планове и нищо не може да му попречи да замести фалшивата човешка власт с Властта на Космичния Огън, сега във физическата Октава. Ако желаеш, декретирай го!

Понастоящем в това, което се отнася до теб индивидуално, желая да чувстваш колко реален, колко могъщ и Победоносен е Космичният Пламък на нашата Любов! Желая да разбереш, че във всеки момент можеш да влезеш в този Пламък и в него да получиш всичко, от което се нуждаеш, целият Огън на Космичния Христос, необходим, за да те направи да триумфираш върху разрушителните условия на този свят!

МНОГО БЛИЗО ДО СВЕЩЕНИЯ ОГЪН

Искам да почувстваш колко близо е Огънят до теб и как можеш да влезеш в Него свободно, когато пожелаеш. В което и да е обстоятелство и във всеки момент можеш да проникнеш в този Пламък и ако създадеш навика да приемаш неговата Реалност, ще почувстваш как този Космичен Огън те прониква и те прегръща!

В продължение на векове съм имал онези, които идват в Пещерата на Светлината за техните инициации в Пламъка на Любовта от Моето Сърце. И добре, можеш сега да се обърнеш към Мен, да Ме призовеш, да проникнеш в Моя Пламък и да го усещаш преминаващ през теб. Чрез съзнателната Заповед съм установил този Пламък, за да освободи Живота! Извършвал съм го век след век.

Можеш да дойдеш при Мен и да се поддържаш в Пламъка на Моето Сърце като че ли заставаш пред една печка, за да абсорбираш нейната топлина и да останеш там, докато се почувстваш удобно и в хармония, благодарение на топлината, която този апарат отдава.

Когато поставиш вниманието си в Мен и заживееш в Пламъка на Моето Сърце, ще можеш да го усещаш как минава през физическата ти форма, изпълнявайки за теб това, което само този Пламък може да произведе. Това не е продукт на човешкото въображение. Аз Съм Реален! Знам какво ти предлагам и нищо не може да го промени!

През вековете съм освободил милиарди и милиарди Живопотоци чрез тази прецизна Дейност, която насочват чрез съзнателна заповед. Аз ви казвам на тези, които искате да бъдете по-свободни от ограниченията на Земята: „Приемете моите дарове!” Привикни твоето външно аз да разбере, че откакто си пред Схемата или Графиката и вниманието ти върви към твоето Възлюбено Могъщо АЗ СЪМ Присъствие, Неговият Виолетов Пламък се излива мигновено чрез теб; можеш да почувстваш тази дейност, постоянно усилваща се, повишавайки вибрационното ниво на твоята плът до точката, в която тя вече няма да ти причинява повече смущение нито раздор от никакъв вид.

ИЗПОЛЗВАЙ ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК

Създай навика да приемаш и да чувстваш Консумиращия Виолетов Пламък, няма значение кога. Веднага щом обърнеш вниманието си към Присъствието, заповядай на твоето външно аз да се поддържа спокойно, докато почувстваш да струи Пламъка през теб. Един път направено това, нареди му да консумира всичко, което не е Неговата Безсмъртна Чистота. Можеш да направиш нещо подобно, призовавайки Спонтанния Пламък на твоето Сърце (Вечният Трилистен Пламък на Божественото Присъствие на Живота в нас – Син, Златно-Жълт и Розов – б.п.). Отправяйки вниманието си към твоето Присъствие или към Схемата или Графиката, почувствай се мигновено обгърнат в Спонтанния Пламък и обитавай в Него до момента, в който твоята концентрация ти даде чувството на съвършени Мир, равновесие и контрол, толкова осезаеми, каквито не съществуват във физическия свят. Можеш да се тренираш, за да чувстваш тези Пламъци съзнателно и когато пожелаеш, чрез собствената ти съзнателна заповед. Тогава няма да закъснееш да получиш доказателството, че Космичният Огън не е някакво творение на човешкото въображение!

ДЕЙНОСТТА НА БОЖЕСТВЕНИЯ УПРАВИТЕЛ

Ако искаш Моята Асистенция, за да ти помогна да отхвърлиш по-бързо всяко човешко творение и да се освободиш от тези ограничения, визуализирай се ментално идващ към Мен и стоящ на крака пред Мен, докато Пламъкът на Любовта от Моето Сърце проникне във физическата ти форма и е променил в теб всичките вибрационни нива и усетиш Мира, Чистотата и Мощта на Моята Любов, която е Космичният Огън, отправен към Земята! Ако желаеш Даровете, с които мога да те преизпълня, приеми Ме, както приемаш топлината на някой апарат. Аз имам една много различна сила! Огънят, който Аз насочвам, може да направи много повече за теб, отколкото топлината на печката.

Все още не си убеден, че мога да те достигна и докосна във всеки момент. Обаче мога да го направя.

Можеш да живееш в Лъча Светлина, който се връща към теб, всеки път, когато обърнеш твоята мисъл и твоето чувство към Мен! В този Лъч Светлина се намира проекцията на Космичния Огън, който Аз имам привилегията да ти предложа, за да освободи твоята физическа форма и твоите дела от ограниченията на физическата октава. Докато Ме усещаш да навлизам по-надълбоко в теб, ще видиш Силите на Моя Живот, поставяйки се на твое разположение във външния живот; ще бъдеш облечен в нашите Космични Сили, за да можеш да устоиш на всичко, което във външния свят търси да те разруши! Външното аз, бидейки ограничено от физическите сетива, не вижда веднага Съществото, което му оказва Своята Помощ. Външното аз е затворено в една черупка, която покрива емоционалното тяло и която му пречи да чувства пълната Сила на нашата Любов, освен при известни извънаредни обстоятелства или при някоя криза, когато чувствата са екзалтирани и вниманието се обръща към нас с една концентрирана сила. Но вратата на комуникацията с нашата Октава е била отворена, Възлюбен Мой, защото сме ти предложили Нашето Съзнание на Възнесени Учители, което се съдържа в Космичния Огън, който насочваме.

Ако запишеш гласа си на диск, след това можеш да направиш да звучи на твоя собствен апарат, без да изглежда необикновено да чуеш собствения си глас. Свикнал си с тази идея. Е добре, защо мислиш, че Аз съм много далече или разделен от теб, само защото не си ме видял никога с твоите физически очи? Виждал ли си някога твоя собствен глас? Не, обаче вярваш, че е твоя собствен глас, който ти говори от диска. Не желаеш ли да ми дадеш същия кредит? Ако противоречиш на този, който ти говори, знаеш, че от това обикновено се получава един конфликт. Е добре, твоите чувства са отказали няколко пъти да приемат Моето Присъствие, когато Аз се намирах близо до теб!

ЧАСТ ОТ ТВОЕТО ЖЕЛАНИЕ

Ако сега желаеш да подредиш своите чувства, накарай ги да разберат, че ти си техен господар и че ще чувстваш Дара на Свещения Огън, който всяко Божествено Същество ти отправя, тогава всичко, което е човешко, ще се отдръпне, докато успеем да го консумираме. Ти си, който трябва да диктува на твоето външно аз това, което трябва да изпитва (да експериментира – б.п.) от нашата Октава, защото когато ни призоваваш, ние вече сме отговорили! В продължение на много векове ви е било казвано на хората: „Преди вие да помолите, Аз Съм отговорил”. Нашият отговор на твоя призив е мигновен. Следователно, зависи от теб, от твоята решителност и от пълния контрол, който имаш върху твоите чувства, да се задължиш да почувстваш това, което ние даваме. На твое място Аз бих казал на моите чувства: „Заповядвам ви да чувствате реалността на Възнесените Учители! Заповядвам ви да приемете и да чувствате Тяхната Сила да произвеждат Съвършенството при моя Призив!”

Необходимо е да подчиниш енергията на твоето емоционално тяло, Възлюбен Мой. Нямаш си и идея колко е непокорна. Не можеш да схванеш днес колко непокорна е била вибрационната дейност на енергията на твоите чувства; искам да кажа бунт срещу Съвършенството, което струи постоянно от твоето Скъпоценно АЗ СЪМ Присъствие. Твоят собствен Живот разсъждава винаги и този Живот е Съвършенство; но бунтът в областта на чувствата отказва по постоянен начин да приеме това същото Съвършенство. Желаеш ли да сключим един договор? Да се съгласим, че всеки път, когато казваш: „АЗ СЪМ Законът на Горящото Съвършенство на Великия Божествен Управител.”, признаваш Действието на същия този Закон в твоята собствена физическа енергия; и Аз ще поставя този Пламък в действие в теб!

„НОСЯ ТЕ В СЪРЦЕТО СИ”

Помниш ли, че ти казах един път в една беседа: „Нося те в Пламъка на Моето Сърце, даже без твоето упълномощение”? И защо, мислиш, че направих това? Защото Космичният Огън на Моята Любов е Законът на Безграничния, Законът на Вечността; Законът на настоящето, миналото и бъдещето. Не трябва да искам позволение от никой във Вселената, за да разпространявам Любовта на Моя Космичен Огън, за да освободя Живота от всичко, което няма право да съществува. Ако Аз съм прострял Пламъка на Моето Сърце към теб, за да консумира човешкото творение, то е, защото Моята Любов почита Великото Божествено Присъствие, Могъщият АЗ СЪМ, докато раздорът, сътворен от човечеството, е обезчестил (опозорил – б.п.) всичко, което съществува във Вселената.

Аз нямам нужда да искам упълномощение, за да действам! Следователно, Възлюбен Мой, понеже съм ти предложил Огъня на Моята Любов, за да консумира човешкото творение и съм си поставил задачата да те освободя, твоята Победа е сигурна. Като един стимул за теб е необходимо да знаеш, че откакто се издаде Заповедта за Освобождението на тези Живопотоци, които са приели Реалността на Могъщото АЗ СЪМ Присъствие и които се поддържат в Светлината [правейки Призиви за тяхното собствено Освобождение, както и на всички същества], тази Заповед влиза в действие! Когато се поддържаш твърдо и достатъчно време в това, Възлюбен Мой, Космичният Закон, който Аз представлявам за Земята, влиза в действие! „АЗ СЪМ” Космичният Огън, който е Едно с вашето Възлюбено Могъщо АЗ СЪМ Присъствие”. „АЗ СЪМ” Космичният Огън на физическото Слънце и на Великото Централно Слънце” и този Огън е Единствената Власт в цялото Творение!

По този начин, когато от Висините на Космичната Сила, с пълната Власт на Свещения Огън, Аз ти изпращам Даровете, които само Любовта може да предложи, тогава АЗ СЪМ Съзнанието на този Космичен Огън, съдейки всеки Живопоток, който принадлежи на моята Юрисдикция.

Може би в този момент се питаш защо също Могъщият Космос и Учителят Исус могат да се нарекат Властите, които управляват вашия Живопоток? Как може да съществуват толкова власти върху твоите Живпотоци? Обаче проблемът не е труден за разрешаване, един път след като разбереш това, което е Единството на Космичния Огън, който всеки Възнесен Учител и Космично Същество представлява за света.

Вечната Свобода на Живота се намира само в Космичния Огън, било в Спонтанния Пламък на твоето сърце, в твоето Висше Ментално Тяло или твоето Електронно Присъствие; във физическото Слънце или Великото Централно Слънце, или Възнесените Учители и Космичните Същества, какво значение има? Не съществува друго освен само Едно Нещо в цялата Вселена, което да е безсмъртно свободно и то е Космичният Огън на твоето Възлюбено АЗ СЪМ Присъствие. Тъй като ние сме Свободни Същества, в Космично Действие за Служението на този Велик Творчески Огън на Победоносния Христос, където и да съществува една Искра от този Огън, затворена в Субстанцията, ние сме Властта върху Нея. Притежаваме правото да задължим Пречистването на всяка Субстанция, в която Огънят функционира; и имаме Правото да я извисим към най-Голямото Съвършенство на Нейната собствена Съдба!

ПРИЗИВЪТ КЪМ БОЖЕСТВЕНИЯ УПРАВИТЕЛ

По този начин, ако искаш да обърнеш вниманието си към Мен, направи Призива и в последствие се чувствай през цялото време в Пламъка на Моето Сърце, Моят Закон на Вселената; Законът на Живота е такъв, че от мига, в който Моят Космичен Огън се обърне към теб, те задължава да се освободиш от всичките човешки ограничения. Искам да ти кажа следното: ако желаеш да опиташ това, което ти предлагам, Думите, които чуваш днес, ще се превърнат в един много жив спомен за това, което е вечно твое.

Вземи в предвид, Възлюбен Мой, че когато фокусираш твоето внимание в Мен, една Светкавица от Пламъка на Моята Любов ще те обгърне мигновено; ако твоята Енергия на Живота идва към Мен в Акт на Любов, на Благодарност и на Обожание, нейното течение ще събере Космичния Огън от нашата Октава, който е Майсторството в Нашия Свят и следователно – също в твоя. Опитай се да почувстваш Огъня на Майсторството, Възлюбен Мой!

В Пещерата от Светлина, в Индия, през вековете съм освобождавал отново и отново Живопотоци! Асистирал съм на блясъка и залеза на всичките Нации. Помагал съм да се построи цивилизация след цивилизация и човечеството ги е сривало една след друга.

Отново предлагам това, което все още може да освободи Живота от всичките нещастни човешки творения. Само Любовта може да те освободи. Разбери добре това: единствено Космичният Огън на това Велико, Победоносно Присъствие на Космичния Христос, който е твоето Възлюбено АЗ СЪМ Присъствие, само този Космичен Огън може да те освободи завинаги. Било чрез Консумиращия Виолетов Пламък или чрез Спонтанния Пламък, или Седморният Пламък на Седемте Могъщи Елохима; било Пламъкът на Любовта на Моето Сърце или от Сърцето на Великото Централно Слънце; няма голямо значение! Единствено Любовта на Космичния Огън на Победоносния Христос може да те освободи завинаги или да постигнеш твоята Победа в тоя свят!

Защо, мислиш, че сме извиквали вниманието ти толкова често върху обновеното обяснение на Космичния Огън? Защото това е, което изисква физическия свят, за да те Освободи. Разрушителните сили не могат да си служат с Него: не притежават неговата сила. Следователно тези, които си поставят за цел да постигнат Мъдростта, трябва да помнят това: да правят Призиви, за да го проявят, за тяхна употеба, да се поддържат в Него; да живеят под Неговата Защита и Неговата Субстанция, предоставени свободно да отидат напред, за да изпълнят Божествения План.

Космичният Огън на Моята Любов управлява всичките Същества на Елементите. Следователно, ако привикнеш твоето външно аз да живее в Пламъка на Моето Сърце и да признае Моята Любов като Вечната Реалност на цялата Власт в света, Властта на Космичната Любов върху целия живот; поради тази причина, ако живееш в Пламъка на Моето Сърце, в Него ще придобиеш Господството върху всичките условия, които преди са те спирали. Знам, че не е много стимулиращо да приная, че някой може да бъде толкова поробен, но, Възлюбен Мой, ежедневно сме предлагали твоята Свобода така, както анихилирахме известни човешки творения, някои от които биха те уплашили, ако можеше да ги наблюдаваш. Обаче с една Светкавица на Свещения Огън можахме да вземем тези творения и да ги разрушим. Такова е Господството на Живота! Такава е Силата на Космичния Христос! Такава е Победоносната Власт на твоето Възлюбено АЗ СЪМ Присъствие!

Често правя изпити на всичките ученици. Откакто вниманието Ми се фокусира в някой Живопоток и покаже най-малкия стремеж към Светлината, едно желание да реализира конструктивни дейности, имам привилегията да услия това желание посредством Радиацията на Космичния Огън от нашата Октава. Предходното носи като последствие едно разширение на Светлината, което поизвежда Съвършенството и което извисява този Живопоток към Святостта и Освобождението на Възнесението.

КОСМИЧНИЯТ ОГЪН

Така, както Космичният Огън на твоето Възлюбено АЗ СЪМ Присъствие е Властта върху твоя собствен Живопоток във външния свят, така е Космичният Огън на Слънцето, насочван от Великите Божествени Същества, които управляват тази Система от Светове и които са Космичната Власт върху всичките Нации по Земята.

Космичният Огън на Победоносния Христос е Духовната Сила, която е максималната Власт върху която и да е човешка дейност по тази Земя. Затова, обедини се с Това! Влез в Пламъка на Нашите Сърца; чувствай есенциалното Единство с Космичния Огън, който управлява тази Планета! И така, ти ще станеш Закона на Безсмъртната Победа на Могъщото АЗ СЪМ Присъствие на целия Космос. Тогава Свещеният Огън на Победоносния Христос ще стане една проявена Реалност в твоята физическа Октава. Чрез твоята съзнателна заповед. Такова е твоето Божествено Право по Рождение! Такова е твоето Наследство! Такава е Силата, която ние ти предлагаме, за да я използваш! Такава е Властта на цялото Творение!

Когато Ние заповядваме на нашия Космичен Огън да се прояви, всичко, което съществува, е задължено да влезе в него и Космичният Огън на Победоносния Христос, бидейки Господстващият Елемент в цялата Вселена, е Вечната Сила, където обитава Съвършенството. Следователно всичко, което влезе в този Космичен Огън, трябва да стане Завинаги Чисто.

СВОБОДАТА НА КОСМИЧНИЯ ОГЪН

Когато даваш на Свещения Огън на твоята Любов достатъчно свобода, за да действа в енергията на твоя емоционален свят, всичките условия на външния свят, с които трябва да влезеш в контакт, ще проявят Съвършенството, за да те благословят. По този начин, ако приемеш Реалността на Моето Присъствие и Вечната Реалност на Моя Дар; ако задължиш твоето външно аз да го чувства; ако го задължиш да ги използва, за да произвежда Съвършенството във физическо действие във външния свят, тогава ще имаш всеки път на твое разположение всичко, което съществува в нашата Октава, докато го донесеш тук за постоянна употерба.

Всички тези Велики Сили, които желаеш, Възлюбен Мой, идват от Свещения Огън. Те обитават в Пламъка на Любовта на твоето Сърце! Обитават в Консумиращия Виолетов Пламък! Почиват в Спонтанния Пламък! Почиват в Седморния Пламък на Седемте Могъщи Елохима! Обитават в Пламъка на Сърцето на всеки Възнесен Учител и Космично Същество! Ние сме произвели най-големите Проявления, защото даваме свободен ход на този Огън през нашето външно аз! Поради тази причина, ако оставиш на Спонтанния Пламък на твоето Сърце една по-голяма Свобода чрез чувствата на твоето външно аз, ще задължиш Съвършенството да се прояви тук. Ще ти бъде по-лесно тогава да дойдеш при нас и да се поддържаш в Пламъка на нашите Сърца и да получиш от Него най-голямата свобода, която ние сме реализирали във Вселената. Тогава ще разполагаш с Космичната Сила, нужна за да превъзмогнеш разрушителните условия на тази физическа Октава. Когато си достигнал това ниво и усетиш да изчезват страха, съмнението и несигурността, твоите чувства ще скачат от радост, както никога преди. Когато започнеш да чувстваш твоя пълен контрол върху разрушителните условия, чрез чувството на нашия Свещен Огън, ще познаеш Мястото на Силата, където обитава Бог.

В началото на тази Активност АЗ СЪМ, обещах да консумирам една трета от човешкото творение на всеки ученик. Когато видяхме вашите съзнателни усилия, за да призовавате Консумиращия Виолетов Пламък, вашата искреност и приложение, придобихте Великият Космичен Закон да ни позволи да излеем нашия Космичен Огън и да консумира две трети от вашето натрупване. В последствие, понеже ти съвестно ги прилагаш, за да анихилираш оставащата третина, видяхме твоето постоянство и консумирахме, в много случаи, последната третина.

Сега, не мислиш ли, че можеш да си припомняш да призоваваш нашите Сили на Свещения Огън на Космичния Христос, за да се защитиш срещу всяко човешко творение за в бъдеще? Това ще ни позволи да използваме Сили, които ще ти дадат една безгранична Свобода, докато все още си във физическия свят. Тогава твоят Свещен Огън, насочван чрез съзнателна заповед във физическата Октава, ще благослови всяко същество, с което влизаш в контакт и ще допринесе за консумирането на тяхното собствено човешко творение, както ние ти помогнахме да консумираш твоето. Такава е твоята Привилегия в Живота! Това е твоето човешко Задължение във Вселената. Това е твоята отговорност в употребата на твоето знание на Могъщото АЗ СЪМ Присъствие, което на първо място ти е предложено, защото Животът очаква това от теб в отговор на това, което той ти дава.

Когато твоето Възлюбено Могъщо АЗ СЪМ Присъствие и Възнесените Учители правят усилия да помогнат на външното аз да се освободи от своето натрупване, то е, защото Те очакват ти да проектираш този Космичен Огън, за да допринесеш за освобождението на твоята страна и посредством Америка – цялата Земя. По този начин Космичният Огън произлиза от Дара на Самия Себе Си винаги разширявайки се с цел съвършенството да се прояви в която и да е част и Животът да може да изрази Своето Освобождение завинаги.

Това не е въпрос да избереш нещо, но приложението на един Космичен Закон. При положение, че Законът ти е отпуснал Своите Сили, иска да използваш Космичния Огън, за да освободиш всички същества, с които влизаш в контакт. По този начин Свещеният Огън, в Своята Велика Свещена Любов, ще може да те призове към нашата Октава на Живота, която е вашата Вечна Родина. Така твоят свят ще стане нашата Октава на Съвършенство чрез Действието на Космичния Огън, който си донесъл тук, в Любовта, в която ще сееш Пламък след Пламък във физическия свят, докато Неговата Реалност бъде възприета от физическите сетива на всичките същества. Това ще дойде. В последствие ще продължиш твоето приложение и ще молиш Нашния Космичен Огън, на Космичния Победоосен Христос, да се превърне в Зкона на твоята страна, Законът на света, докато възвърнеш света и всичко, което в него съществува към Сърцето на Космичния Огън на Победоносния Христос, за да може планетата отново да запее Своя Химн на хваление в Сърцето на Системата от светове, към която принадлежи.

По същия начин, както идваш при Мен и обитаваш в Пламъка на Моето Сърце, с цел да чувстваш Моята Любов и Моите Победоносни Сили на Живота, които контролират всеки обект във физическия свят, силата на твоята страна ще възкръсне и ще се върне към Космичния Огън, който носи със себе си Чистотата. Тя ще бъде вечно поддържана, когато човечеството е решило да се отдръпне от онова, което го измъчва.

Съкровищата на Безграничния са потопени в Любовта на нашите Сърца. Нашата съзнателна Заповед за да дадем Свободата, разбира предлагането, от страна на Космичния Закон, да укрепи твоята страна. Така че ежедневно чувствай твоята отговорност към твоята нация и към цялото човечество. Идвай да заставаш всеки ден в различните Дейности на Свещения Огън и докато се поддържаш в Тях, моли да проникнат в Структурата на Земята и там да пуснат корени за вечността. По този начин отново и отново този Свещен Елемент ще пусне корени в Структурата на Земята, докато Неговото Присъствие е пречистило всичко и човечеството тръгне напред в Свободата на изпълнението на Божествения План, който никога вече няма да остави да съществува раздор на тази Земя.

Всичко, което е допринасяло, за да произвежда условията, които днес съществуват, трябва да бъде пречистено и консумирано; и енергията, необходима за изпълнението на Божествения План, не може да бъде контролирана, пречистена и използвана, освен от Огъня на Космичния Христос на нашата Любов. Човечеството не притежава все още достатъчно Любов за своя защита, но ние, които сме обичали повече от теб, сме способни да донесем този Космичен Огън към теб и около теб, докато Неговият Пламък бъде достатъчно могъщ, за да влезе в контакт във физическата Октава. Тогава този Огън ще се разшири всеки път все повече, докато Пречистването на Земята бъде тотално.

На Неговото Космично Сърце те поверявам! Ще чакам и ще наблюдавам с внимание решителността ти да се поддържаш ежедневно за момент в Пламъка на Моето Сърце, по време, когато в теб и около теб преминава всичко, което в Пещерата от Светлина в Индия водеше съществата към Освобождението.
Аз съм освободил хиляди!
Не съм изгубил нито грам от Моята Сила!
Аз имам Силата да те освободя!
Ела при Мен, обитавай в Моя Пламък и Ми позволи да те освободя!
Ела при Мен, Дете мое, умолявам те, и ме остави да те отделя от всичките дисхармонични условия на външния свят, с цел да може да бъдеш облечен в Свещения Огън на Космичната Победа. Тогава твоето Присъствие ще бъде Благословение за което и да е място, което прекосяваш, и Пламъкът, който те предхожда, ще покрие всички, с които влизаш в контакт. Всеки един от тях ще те обича и ще бъде благодарен за твоя Живот във Вселената. Можеш тогава да отидеш напред и да заповядаш, каквото пожелаеш, и Огънят на Космичния Христос ще може да го прояви. Ще живееш свободен отново, както беше в началото.

Върни се в Дома на Отца в употребата на Космичните Сили, които бяха твои и които трябва да се върнат за твоя полза във външния свят. Само с достатъчно Любов могат да се проявят в света и Космичният Огън е тяхната Победоносна Заповед върху всичко на тази Земя, което може да те превърне в господар на всичките условия тук долу, в очакване да избереш да дойдеш при нас в нашата Октава при Заповедта на твоето АЗ СЪМ Присъствие за Вечността.

Нека Огънят на Моята Любов да обитава в теб и цялото негово Съвършенство да те облече в Славна Победа. Нека Той да те накара да почувстваш Силата на Вечната Свобода! Нека Неговото Безсмъртно пречистващо Присъствие да обитава, където и да ходиш!

Нека Той да постигне пречистването на всеки обект чрез нашата Горяща Любов и Заповедтта на Космичния Христос от нашата Октава!

Когато се поддържаш в Пламъка на нашите Сърца, твоята Любов и нашата Любов са Заповедта на Вечността, която благоговее пред Бог (Могъщото АЗ СЪМ Присъствие) вечно, с Щастието, Съвършенството и разширението на Космичния Огън за Творението от Системата от Светове, които прославят всякога безграничния Живот на Великото Централно Слънце.

Нека тези, които застанат под Мое Ръководство, да обитават винаги в теб и да проектират върху теб всичко, което можеш да асимилираш от този Космичен Огън, докато станеш Пълнотата на Неговата Победоносна Власт върху всичко на Земята! Очаквам да Ме посещаваш всеки ден, за да се Възнесеш в нашата Октава.

Нека тази Любов на Свещения Огън, от която планетата толкова се нуждае, да се разпространи чрез теб и да се превърне в Силата на Космичния Огън на Нашата Власт, за да освободи мигновено човешките същества от тъмнината.

Нека Огънят на нашата Октава, в Неговата Космична Власт, да възвести сега Мощта на Космичния Христос, докато Неговото Консумиращо Присъствие се разпростре по цялата повърхност на Земята и нека човешките същества да се пробудят за това, което Любовта дава и че Тя е единственото, което може да сложи край на повсеместната скръб.

Нека Мантията на Неговата Сила, Доспехите на Неговата Защита и Огънят на Неговата Любов да те водят напред, Възлюбен Мой, към Върховната Победа; и нека нашият Възлюбен Сен Жермен, като Властта на тази страна, да даде Огъня на Неговата Свобода и нека Неговата Чистота да зацарува в цялата Нация.

В последствие ще насочваме Неговото разширение, докато цялата планета бъде поведена по нейната Божествена Пътека от Светлина. И нека Славата на Неговото винаги растящо Съвършенство да занесе Огънят на Сътворението във външната употреба, за да произвежда Съвършенството навсякъде и Свободата за всички!

Екзалтиращо е повече, отколкото може да си представиш, да имаш достъп до употребата на този Огън и да наблюдаваш как един Живопоток след друг придобива Неговото Вечно Щастие.

Голяма е нашата Привилегия и Нашата Отговорност! Голяма е възможността, която ти се предоставя и Голямо ще бъде също така Победоносното Изпълнение на онези, които са избрали да приемат Моята Любов!

Нека то да бъде толкова голямо за теб, че да води всички към Вечното Освобождение.
Благодаря ти, обичам те и те благославям.

Responder

